thank god it's saturday

Har precis duschat och ska fixa lite här hemma idag hade jag tänkt, städa och plugg är tanken. Har ställt in allt med alla kompisar och så för jag ska verkligen bara ta det lugnt och vila ut denna helgen. Började dagen med ett spinningpass på gymmet och sen pw hem så känner mig gött slut men samtidigt så har jag fått en massa ny energi nu. Igår gick kvällen ungefär samma, tog det lugnt framför xfactor och somnade hyfsat tidigt. Är lite sur för att njoy eller vad dom heter åkte ut för dom var mycket bättre än Freja! Hoppade över spisningen då för jag inte mådde hundra och det var väl gött med en liten vilodag. Imorgon ska jag spela match vid ett eller något tror jag och sen även då ta det lugnt och plugga och så.

Bjuder på en osminkad svettig bild.

Puss!
Becca


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0