Vart tog kärleken vägen?

Promenaden förut byttes ut mot en superkort joggingtur på en och en halv kilometer. Hann knappt bli varm men det är ju bättre än inget och tanken var ju faktiskt bara att hämta min cykel plus få lite syre till hjärnan så jag kunde koncentrera mig mer på plugget och båda dom lyckades jag ju med så det är ju bättre än inget. Nu väntas ytterligare plugg innan jag får belöna mig själv med ett avsnitt av awkward och sen solo och mys. 
 
Min goaste spotifylista rullas på som innehåller bland annat denna, så himla sann text! Vet att den är gammal men får aldrig nog. Jag såg ju Labyrint live i början av sommaren och då tyckte jag verkligen att dom sög men denna låten, texten, allt.
 
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0