Jag är tillbaka!

 
De senaste dagarna har jag känt att jag väldigt gärna vill blogga så nu ska jag faktiskt ta och göra det. Förhoppningsvis så är jag tillbaka ett tag för nu har det äntligen början lugna ner sig lite i skolan igen, har en redovisning nästa fredag och att min novell ska vara inlämnad då men redovisningen är jag klar med och novellen ska bara finslipas. Sen har vi en del småsaker och lite längre fram men för tillfället så ska jag bara ta det lugnt och försöka släppa det lite. Just nu sitter jag och ska beställa lite saker från kan dee och läser bloggar med spotify på högsta volym och myser i min ziperall. Hade höstdag idag i skolan så har varit ute hela dagen i regnet vilket sög men nu ska jag tagga lite i alla fall nu och sedan ta mig iväg till stallet om en timme ungefär.
 
Puss!
Becca

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0