Live the life you love and love the life you live

Är riktigt trött, har knappt fått någon sömn alls det sista så nu har jag precis krupit ner i sängen och kommer nog somna så fort jag lägger ifrån mig mobilen. Var ju som sagt i stallet förut vilket gick helt okej. Imorgon blir det en lång skoldag från åtta till fyra ungefär men som ändå är ganska lugn, ska se på hunger games hela förmiddagen så har en godispåse som min syster köpte åt mig förut ligger och lurar i väskan. Efter det ska jag troligtvis ner till gymmet för ett spinningpass men det är inte säkert än. Sen ska jag nog träffa mina gosar och sova hos någon av dom. På lördag morgon är planen att pallra mig upp på cx och bodycombat men jag får se hur det blir med den saken men efter blir det nog att åka ner till stan och kika hur trolldagar ser ut i år.

Nu ska jag i alla fall sova och samla energi för imorgon.

Puss!
Becca


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0