Lördagsplugg

Sitter nu hemma hos amanda med lite plugg som ska bli gjort, går sådär måste jag säga. Ida åkte precis hem för att äta och jag ska nog göra samma sak strax. Var en himla go kväll med mina bästa och vi började dagen med en promenix med otto. Sen har vi ätit mysig frukost och suttit här och pluggat lite till och från en stund. Efter jag har ätit sen så ska vi nog basta lite och sånt och sen ta och ner till stan för att se vad som händer på trolldagar. Vet inte hur länge vi blir kvar där men sen ska jag nog hem för att passa min syster. Sedan är planen att somna runt tolv för att sova ut. Imorgon ska jag nog troligtvis träffa alice och amanda och vi får väl se vad vi hittar på men sen ska jag försöka hinna med gymmet en stund också.
 
Min gos igår
 
 
Puss!
Becca

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0