Nananananana

Har precis ätit lite och ska bara packa lite saker innan jag drar mig mot Amanda. Skolan var väldigt lugn idag, blev film, en massa spökhistorier (fy kommer inte kunna sova på några månader) en idrottslektion plus lite hemkunskap. Efter det åkte jag ida och Amanda ner till överby och jag hittade faktiskt ingenting, letade efter mönstrade haremsbyxor typ men det finns ingenstans, om någon vet något ställe får gärna höra av sig! Ikväll ska vi mysa lite och bara ta det lugnt och imorn blir det ner till stan för trolldagar, får se om jag tar mig upp för att träna innan imorn.

Slänger in en bild på mig och mandis från någon annan gång, snyggaste haha.

Puss!
Becca


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0